Subtotal

Ks0.00

Checkout

Sale Countdown

00

Days

11

Hours

10

Minutes

15

Seconds

FAQ

MDS Myanmar  Subscriber ဖြစ်အောင် ဘယ်လိုလုပ်ရမလဲ?

အသေးစိတ်အတွက် MDS Myanmar  Subscription အမေးအဖြေကဏ္ဍ မှာဖတ်ရှုပေးပါ။


အော်ဒါအတည်ပြုဖို့လုပ်ဆောင်ချိန် ဘယ်လောက်ကြာနိုင်ပါသလဲ?

In stocks ပစ္စည်းများကိုမှာခဲ့လျှင် အော်ဒါအတည်ပြုရန် ၁ရက်မှ ၂ရက်အတွင်းကြာမြင့်နိုင်ပြီး အကယ်၍ ချစ်တို့အနေနဲ့  မရောက်ရှိသေးသော ပစ္စည်းသစ် (Arriving Soon) များကို မှာယူခဲ့တယ်ဆိုရင်တော့ 

Product တစ်ခုချင်းစီ၏ Pageမှာ ရောက်ရှိမည့်နေ့ကိုသိရှိနိုင်ပြီး MDS Myanmar ထံသို့ ပစ္စည်းရောက်ရှိတာနဲ့ ချစ်တို့ဆီကို Email ပေးပို့မှာပဲ ဖြစ်ပါတယ်။


ချစ်တို့အကြောင်းတစ်ခုခုကြောင့်ပို့ထားတဲ့ Email ကို MDS Myanmar ဘက်ကဘယ်တော့အကြောင်းပြန်မလဲ?

MDS Myanmar ရဲ့ Customer Service Team မှ အတတ်နိုင်ဆုံး ၄၈နာရီအတွင်း ချစ်ဆီကို Email ပြန်ပေးပို့ မှာ ဖြစ်ပါတယ်။ တစ်ခါတစ်ရံ အခက်အခဲများကြောင့် ၇ရက်(ပိတ်ရက်မပါ)အထိ ကြာနိုင်ပါတယ်။ အကယ်၍ချစ်တို့အနေဖြင့် Facebook, Instagram တို့မှ ဆက်သွယ်ထားလျှင်လည်း MDS Myanmar ရဲ့ Social Media Team အနေဖြင့် သက်ဆိုင်ရာ Service Team နဲ့ချိတ်ဆက်ပြီးလျှင် အမြန်ဆုံး ချစ်တို့ဆီအကြောင်းပြန်ပေးမှာဖြစ်ပါတယ်။


ချစ်တို့ဝယ်ယူထားတဲ့ပစ္စည်းလက်ထဲရောက်ဖို့ဘယ်လောက်ကြာမလဲ/ ပစ္စည်းပို့ဆောင်ခ ဘယ်လောက်လဲ?

ပို့ဆောင်မှုကြာချိန်နှင့် ပို့ဆောင်ခများ သိရှိရန် ဤနေရာ ကိုနှိပ်ပါ။


ပို့ဆောင်ပေးရမည့်လိပ်စာ အပြောင်းအလဲရှိခဲ့လျှင် လိပ်စာအသစ်ကို ဘယ်လိုပြောင်းရမလဲ?

ျစ်တို့ဘက်ကနေအော်ဒါအတွက်ငွေပေးချေပြီးမှလိပ်စာအပြောင်းအလဲရှိလျှင် hello.mm@mdsmyanmar.com ကို Email ပေးပို့၍ဖြစ်စေ Customer Service Phone (09-799555599) သို့ ဖုန်းဆက်၍ဖြစ်စေ ပို့ဆောင်ရမည့်လိပ်စာအသစ်အား အကြောင်းကြားပေးပါ။ ရှေ့လျှောက်ဝယ်ယူမှုများအတွက် လိပ်စာအသစ်ကိုပြောင်းလဲလိုပါက အကောင့်ကို Log In ဝင်ပြီး လိပ်စာအသစ်ကို ထည့်သွင်းပြောင်းလဲနိုင်ပါတယ်။

(Accountကို Log In ဝင်ပြီးလျှင် Manage Profile ထဲမှာသင့်လိပ်စာသစ်ကိုထည့်သွင်းရေးသားပါ)



အော်ဒါများကို MDS Myanmar အရောင်းဆိုင်များတွင် ကိုယ်တိုင်လာရောက်ထုတ်ယူခြင်း

Online မှ ဝယ်ယူထားသောပစ္စည်းများကို ထုပ်ပိုးပြီးဆိုင်များသို့ ပို့ဖို့ရာ ဆောင်ရွက်ချိန် ၁ရက်မှ ၃ရက်အထိကြာမှာဖြစ်ပါတယ်။ ချစ်တို့ရဲ့အော်ဒါပစ္စည်းကိုသွားရောက်ထုတ်ယူဖို့ အဆင်သင့်ဖြစ်ပြီဆိုတာနဲ့ ချစ်တို့ဆီကို Email ပို့ပြီးအကြောင်းကြားပေးမှာဖြစ်ပါတယ်။ Email ရပြီဆိုတာနဲ့ပစ္စည်းလေးကိုတစ်ပတ်အတွင်း သွားရောက်ထုတ်ယူပေးရမှာဖြစ်ပါတယ်။ တစ်ပတ်အတွင်းလာရောက်ထုတ်ယူခြင်းမရှိတဲ့ပစ္စည်းတွေကို လုံခြုံမှုရှိစေဖို့ MDS Myanmar ရဲ့ 

Warehouse သို့ပြန်လည်ပို့ဆောင်မှာဖြစ်ပါတယ်။ ထိုကဲ့သို့ပစ္စည်းနှင့် ပက်သတ်ပြီး စုံစမ်းချင်ရင်တော့ ချစ်တို့ရဲ့Orderနံပါတ်ကို ပြောပြပြီး MDS Myanmar ရဲ့ Customer Service Team (Phone 09-799555599) သို့ဆက်သွယ်စုံစမ်းနိုင်ပါတယ်။

MDS Myanmar ၏ဆိုင်ခွဲများနှင့်ဆိုင်ဖွင့်ချိန်များကိုသိရှိရန် ဤနေရာ နှိပ်ပါ။



အော်ဒါပြည့်စုံအောင်မြင်သွားပေမဲ့ ဘာကြောင့်အော်ဒါအတည်ပြုတဲ့ Email ကို မရတာလဲ?

အော်ဒါအရမ်းများတဲ့ကာလအတွင်းမှာတော့ ချစ်တို့ဆီကိုအော်ဒါအတည်ပြုတဲ့ Email ရောက်ဖို့အနည်းငယ် 

ကြန့်ကြာနိုင်ပါတယ်။ အော်ဒါအောင်မြင်ပြီးနောက် တစ်နာရီ ကြာသည်အထိ Email လက်ခံမရရှိခဲ့ဘူးဆိုရင်ချစ်တို့ရဲ့Spam Mail Folder ထဲမှာစစ်ကြည့်ပေးပါနော်။ အဲ့လိုမှ မရရှိသေးဘူးဆိုရင်တော့ ကျေးဇူးပြု၍ MDS Myanmar ကို Email မှတဆင့်ဆက်သွယ်နိုင်ပါတယ်။ တတ်နိုင်သမျှအမြန်ဆုံး ချစ်တို့ကိုအကြောင်းပြန်ပေးပါမယ်။


ချစ်တို့ရဲ့အော်ဒါမှာယူထားတဲ့ပစ္စည်းကိုလက်ခံမရရှိခဲ့ဘူးလား?

MDS Myanmar ရဲ့ Customer Service Team  ဖုန်း  09-799555599 သို့ဆက်သွယ် စုံစမ်းမေးမြန်းနိုင်ပါတယ်။


ချစ်တို့ရဲ့ အော်ဒါထဲမှာ ပစ္စည်းတစ်ခုခုလျော့နေလား?

ချစ်တို့ရဲ့ အော်ဒါပစ္စည်းတွေကို သီးခြားစီပို့ပေးတာဖြစ်နိုင်ပါတယ်။ 

ဒါ့ကြောင့်ချစ်တို့ရဲ့ Email လေးကိုတစ်ချက်လောက်စစ်ပေးပါနော်။ တကယ်လို့ ဘာEmail မှ လက်ခံမရရှိခဲ့ဘူး

ဆိုရင်တော့ ကျေးဇူးပြု၍ hello.mm@mdsmyanmar.com ကိုဆက်သွယ်ပေးပါ တတ်နိုင်သမျှအမြန်ဆုံး MDS Myanmar ဘက်က အကြောင်းပြန်ပေးပါမယ်။



ပြန်လည်လဲလှယ်ခြင်းများ

ပစ္စည်းများပြန်လည်လဲလှယ်ခြင်းနှင့် ပက်သတ်သောအချက်အလက်များကို သိရှိလိုပါက ဤနေရာ ကိုနှိပ်ပါ။


MDS Myanmar ပစ္စည်းများ၊ ဒီဇိုင်းများနှင့်ပက်သက်သော သိဖွယ်ရာများ

MDS Myanmar ၏ဒီဇိုင်းများသည်တစ်ခါတစ်ရံ cutting ပေါ်မူတည်ပြီး size အနည်းငယ် ကွာခြားမှုရှိနိုင်ပါတယ်။ 

MDS Myanmar ရဲ့ ပစ္စည်းများကို လက်မ (inch) နှင့်သာတိုင်းတာ ပြုလုပ်ထားသည့်အတွက် ချစ်တို့ရဲ့ size 

တိုင်းမှုပေါ်မူတည်ပြီး ကွာဟမှုများဖြစ်လာနိုင်တဲ့အတွက် ထိုအချက်များအား နားလည်ပေးစေလိုပါတယ်။

Size Chart အားသိရှိရန် ဤနေရာကိုနှိပ်ပါ။


ရောင်းကုန်သွားသောပစ္စည်းများအား ပြန်လည်တင်သွင်းရောင်းချပေးပါသလား? 

လူကြိုက်များ၍ရောင်းကုန်သွားတဲ့ ပစ္စည်းများအား တောင်းဆိုဝယ်ယူမှုပေါ်မူတည်ပြီး တစ်ခါတစ်ရံ ပြန်လည်မှာယူနိုင်ပါတယ်။ ပြန်လည်မှာယူမှုအား ပိုမိုသေချာစေရန် MDS Myanmar Website  ပစ္စည်းသစ် "Arriving Soon? ဟူသောနေရာတွင် စောင့်ကြည့်ပေးစေလိုပါတယ်။

 


"Arriving Soon? ပစ္စည်းအားမှာယူပြီးသော်လည်း ရောက်မလာခဲ့လျှင်

) ချစ်တို့အနေဖြင့်ပစ္စည်းသစ် "Arriving Soon? အားမှာယူပြီးလျှင် ခန့်မှန်းခြေရောက်ရှိနိုင်သည့်နေ့စွဲကို Product 

တစ်ခုချင်းစီ၏အောက်တွင်ဖော်ပြပေးထားပါတယ်။ ပစ္စည်းသစ်"Arriving Soon? များရောက်ရှိဖို့ 

မထင်မှတ်ထားသော ကြန့်ကြာမှုများရှိလာနိုင်သည့်အတွက် "Arriving Soon? ပစ္စည်းများကို စောင့်နိုင်မှသာ မှာပေးစေလိုပါတယ်။ပစ္စည်းရောက်ရှိလာပါက MDS Myanmar မှ "Arriving Soon ပစ္စည်းလေးအတွက် ချစ်ရဲ့ကြိုတင်မှာယူထားခဲ့တဲ့ အော်ဒါနံပါတ် {Order_ID} က MDS Myanmar သို့ {Date} တွင်ရောက်ရှိမှာဖြစ်ပါတယ်? ဆိုတဲ့ E-mail ဖြင့်

အကြောင်းကြားပေးမှာဖြစ်ပါတယ်။ ထို့နောက် Warehouse မှထုပ်ပိုးပေးပို့ရန်ပြင်ဆင်ပြီးပါက ချစ်တို့အနေဖြင့်

"ချစ်ရဲ့အော်ဒါနံပါတ် {Order_ID} ကိုပို့ဆောင်ပေးလိုက်ပါပြီ။ ချစ်မှာထားတဲ့ အော်ဒါထဲမှာ Arriving Soon အထည်တွေပါနေတယ်ဆိုရင်တော့ ပါဆယ်ထုတ်များသီးခြားစီ ရောက်ရှိလာပါလိမ့်မယ်နော်? ဟူသော 

Email အားထပ်မံလက်ခံရရှိမှာဖြစ်ပါတယ်။ "Arriving Soon? ပစ္စည်း၏မှာယူမှု ပယ်ဖျက်ခံရပါက Email 

မှတစ်ဆင့်အသိပေးချက်အားလက်ခံရရှိမှာဖြစ်ပြီး သင့်လျော်သောပြန်အမ်းငွေအား ()ရက်အတွင်း ပြန်အမ်းပေးမှာဖြစ်ပါတယ်။

 

) ချစ်တို့အနေဖြင့် In-stocks ပစ္စည်းနှင့်မကြာမီရောက်ရှိလာမည့် "Arriving Soon? ပစ္စည်းအား တစ်ပြိုင်နက်ထဲ

မှာယူခဲ့ပါက In stock ပစ္စည်းအား မှာယူပြီး ()ရက်မှ ()ရက်အတွင်းဦးစွာပို့ဆောင်ပေးမှာဖြစ်ပြီး မကြာမီ

ရောက်ရှိလာမည့် "Arriving Soon? ပစ္စည်းအား ကုန်ပစ္စည်းရောက်ရှိမှသာ သီးခြားပို့ဆောင်ပေးမှာဖြစ်ပါတယ်။


Gift cards များဝယ်ယူရန်

၃၀,၀၀၀ကျပ်၊ ၅၀,၀၀၀ကျပ်၊ ၁၀၀,၀၀၀ကျပ် စသဖြင့် Online Gift Card များကိုဝယ်ယူပြီး လက်ဆောင်ပေးနိုင်ဖို့ ဤနေရာကိုနှိပ်ပါ။


MDS Myanmar ရဲ့ဆိုင်တွေက ဘယ်မှာရှိသလဲGift cards များဝယ်ယူရန်

MDS Myanmar ရဲ့ဆိုင်ခွဲနေရာများကိုသိရှိရန် ဤနေရာကိုနှိပ်ပါ။


ချစ်တို့ကြိုက်နှစ်သက်တဲ့ ပစ္စည်းလေးကို reserve (ဖယ်ထားပေးရန်) ဘယ်လိုလုပ်ရမလဲ?

ချစ်တို့နှစ်သက်တဲ့မည်သည့်ပစ္စည်းကိုမဆို MDS Myanmar ဆိုင်များ (သို့မဟုတ်) MDS Myanmar Facebook Page မှာ ကြိုတင်၍reserve လုပ်ထားနိုင်ပါတယ်။ MDS Myanmar ရဲ့ ဆိုင်ခွဲများအားဖုန်းခေါ်ဆိုပြီး ပစ္စည်းများကို 

reserve လုပ်ပါက ဖော်ရွေလှတဲ့ ဆိုင်ဝန်ထမ်းများမှ ချစ်တို့ရဲ့ ပစ္စည်းလေးကို တစ်ရက်တိတိ ဖယ်ထားပေးမှာ

ဖြစ်ပါတယ်။


Contact us

Customer Service နှင့်အော်ဒါပစ္စည်းများအားသိရှိရန်

hello.mm@mdscollections.com

 

Marketing နှင့် Sponsorship အကြောင်းများသိရှိရန်

marketing@kglobalgroup.com

 

အလုပ်အကိုင်အခွင့်အလမ်းများသိရှိရန်

hr@kglobalgroup.com

 

Collaborations နှင့် Business Opportunities များသိရှိရန်

info@kglobalgroup.com

 

 


How do I become an MDS Subscriber?

Please refer to our Subscription FAQ for more details.



How long is the order processing time?

For In-Stock items, we require 1-2 working days to process and dispatch your order. If you order an Arriving Soon item/s, kindly refer to the stock status date on the Product Page. An email notification will be sent once the shipment reaches. 



When will my email sent be responded?

Our friendly Customer Service Team will try their best to respond to you within 48 hours via email. They may take up to 7-10 working days to revert to you during high volume periods. If you send an inquiry via our Social Media Platforms such as Instagram or Facebook, our Social Media Team will liaise with the Service Team and will revert to you as soon as possible. 


 

How much does shipping cost and how long is delivery time?

Click here to view our shipping rates.



How do I change my shipping details?

If your order has been paid for, please email hello.mm@mdscollections.com to update your shipping address or call our Customer Service Team at 09-799555599.

For future purchases, please log into your account to update your shipping address under Manage Profile.       

  

Self-Collection at all MDS Myanmar retail outlets

Please allow us 1-3 working days to pack and deliver your parcels to our stores. We will email you once your order is ready for collection. Kindly collect your parcel within 1 week as any uncollected parcel will be returned back to our warehouse for safekeeping. Please have your Order Number ready and contact our Customer Service Team at hello.mm@mdscollections.com for uncollected parcel(s).

Click here to view our list of outlets and their opening hours.


 

I placed a successful order but why did I not receive a confirmation email yet?

During high-traffic periods, there may be a small delay in delivery of confirmation emails. If you have not received an email after 1 hour, please check your Junk Mail folder. If you did not receive any confirmation email, kindly contact us via email and we will get back to you as soon as we can.


If I have not received my item?

Please kindly contact our Customer Service Team at 09-799555599 to track your order.


What if I have a missing item in my order?

Items in your order may be sent separately. Hence, do check your email Inbox for any email notification from us. In the event that you do not receive any notification from us, kindly contact us at hello.mm@mdscollections.com and we will reply to you as soon as possible. 


Returns

Click here for information on Return Policies and Procedures.


 

Product Information

Printed designs may vary in terms of symmetry and alignment for each piece and cannot be considered as a defect. Kindly allow 1-inch difference in the full-round measurement due to the way the measurement is taken and such variance is not considered as a defect. Click here to check our Size Chart.

 

Do you restock your products?

Depending on the demand of the product, we do open backorder for selected sold out styles. Please check out our "Arriving Soon? tab on the website to secure a slot for backorder.



I ordered an "Arriving Soon" item but it has not arrived.

1. If you have ordered an "Arriving Soon" item/s, kindly note that it is a pre-order and the estimated arrival date as well as current status are as stated on the website under product details. Arriving Soon items might be subjected to unexpected delays so we strongly advise customers to order only if you are willing to wait.

 

Upon arrival, you will receive a "Your pre-order item from your order, Order ID {Order_ID} will be arriving at our warehouse on {Date}!" email from us. Once packed & dispatched from our warehouse, you will receive another notification email stated "Your order {Order_ID} has been shipped out If you have purchased Arriving Soon item(s), they will be delivered in separate parcels!".  In the event that the Arriving Soon item is cancelled, you will be notified via email and a refund will be made to you accordingly within 7 working days. 

 

2. If you have ordered both In-Stock and Arriving Soon items in the same order, please note that we will dispatch your In-Stock item/s within 1-5 working days. Your Arriving Soon item will be dispatched in a separate parcel later.

 

Gift Cards

Our MDS Online Gift cards come in 30,000ks, 50,000ks, 100,000ks values. Click here to purchase a Gift Card.



Where are your retail outlets located?

Yes. Click here to view our list of outlets.

 
 

Reservation Policy

You may reserve any item at our retail outlet or through our MDS Myanmar Facebook Page for 1 day only.  Kindly dial the retail outlet phone number and inform our friendly retail assistant the item you wish to reserve. 

 

Contact us

Customers Inquiries & Feedback
hello.mm
@mdscollections.com


Media & Marketing Opportunities

marketing@kglobalgroup.com


Career & Other Business Opportunities
hr@kglobalgroup.com

info@kglobalgroup.com

 
 

Social Media

Instagram: @mdsmyanmar
Facebook:
 mdsmyanmar


Terms & Conditions

www.mdscollections.com.mm/terms.cfm

 
Privacy Policy

www.mdscollections.com.mm/privacy.cfm